Waarom voor ons werken?

Als een succesvol, internationaal bedrijf met plannen om verder uit te breiden, bieden wij een uitstekende combinatie van ervaring en ambities aan mensen die gepassioneerd zijn over een carrière in de consultancy.

Ons succes is tot nu toe grotendeels te danken aan de ongelooflijk getalenteerde mensen die Michael Bailey Associates heeft in de kantoren in Europa, Azië en Australië. De groeistrategie die wij hebben betekent dat wij altijd op zoek zijn naar meer!

Relatie Gefocust

Ons bedrijfsleven draait allemaal om het opzetten van samenwerkingsverbanden en het opbouwen van relaties. Om dit te kunnen doen hebben wij de juiste mensen nodig. Communicatie, het bouwen van vertrouwen, luisteren en leren zijn essentiële vaardigheden in het voeden van productieve zakelijke relaties. Deze zijn voor ons even belangrijk als de mogelijkheid om doorslaggevende maatregelen te nemen.

Omdat onze mensen de sleutel tot ons eigen succes zijn, hebben wij een groot strategisch belang bij talentenwerving, ontwikkeling en het behoud hiervan. Onze teams zijn de kern van onze groeistrategie.

Carriere Mogelijkheden

Met een duidelijke structuur evenals kantoren op vijftien locaties over de hele wereld, zijn er tal van mogelijkheden voor jouw carrière ontwikkeling. Veel van ons management team is een aantal jaren geleden bij ons begonnen en heeft zich naar een hogere positie toegewerkt.

Er zijn geen grenzen in wat je kunt bereiken, zolang je gepassioneerd bent, klantgericht, betrokken en gedreven om succesvol te zijn.

Support

Wij werken hard aan het creëren van een positieve cultuur, wij belonen prestaties en wij zorgen voor een ondersteunende omgeving, zodat onze mensen zo vooruitgang kunnen boeken, zoveel zij willen. Wij investeren in toonaangevende infrastructuur, in systemen, in technologie en in de processen om ervoor te zorgen dat wij beste middelen aan onze consultants kunnen bieden.

Dat betekent dat zij zich volledig kunnen richten op het verzorgen van uitstekende service naar de opdrachtgevers toe terwijl onze back office zich concentreert op het bieden van naadloze ondersteuning achter de schermen.

Wil je meer te weten komen? Bel ons voor een vertrouwelijk gesprek.

• "Het is erg ondernemend - Ik ben verantwoordelijk voor het oprichten en laten groeien van een nieuwe markt waar ik de vijheid heb om nieuwe ideëen te proberen."

Business Developer - New Markets, Amsterdam

• "Als nieuwe Resourcer was ik onder de indruk van de professionaliteit van Michael Bailey Associates. Er zijn vele mogelijkheden om van mijn collega’s te leren en om mijn carrière te ontwikkelen."

Resourcer, Sydney

• "We worden ontzettend goed geholpen door mensen in het hele bedrijf – van directe collega’s tot Senior Management. Het draagt daadwerkelijk bij aan ons succes."

Account Manager, Zurich

• "Het kantoor in Singapore floreert sinds het is geopend in 2011. We hebben een fantastisch team, en we zijn gefocust om te groeien naar hetzelfde succeslevel dat onze Europese kantoren hebben bereikt!"

Country Manager, Singapore

• "Ik ben erachter gekomen dat de waarden van het bedrijf overeenkomen met die van mezelf. De nadruk ligt op het bieden van een buitengewone dienst gericht op de lange termijn in plaats van sales op basis van korte termijn targets."

Sales Manager, Dusseldorf