Cultuur, training en ontwikkeling

Wij werken in branches die continue aan verandering en ontwikkeling onderhevig zijn. Om de best mogelijke service aan onze klanten te bieden moeten wij ‘up to date’ blijven met de laatste ontwikkelingen en innovaties in onze sectoren.

Michael Bailey Associates begrijpt dat een carrièrepad motiveert en gemotiveerde mensen vertaalt zich in effectieve medewerkers.

Investeren in training en ontwikkeling is daardoor van essentieel belang voor onze strategie.

Training

Blijven leren is de belangrijkste speerpunt in ons trainingsprogramma. Michael Bailey investeert in een mix van trainingscomponenten die bijdrage aan markt specifieke kennis, ervaring en vaardigheden. Wij leveren een training -en ontwikkelingsprogramma voor alle medewerkers, van starters - tot senior managementfunctie.

Coachen, externe trainingen, marktspecifieke trainingen en interne cursussen zijn de belangrijkste componenten van ons trainingsprogramma. Maar net zo belangrijk is het advies en de ondersteuning tijdens het werk van jouw collega’s.

Continue Loopbaanmanagement

Prestaties zijn te volgen door middel van gevarieerde KPI’s. Eén-op-één besprekingen en een veelomvattend beoordelingssysteem geven een connectie tussen de medewerker en de business.

Onze samenwerkingscultuur wordt ondersteund door onze middel –en senior management. Iedereen is toegankelijk en benaderbaar voor hulp of advies. Dit is van de support medewerkers tot aan de CEO.

Cultuur En Omgeving

Wij bieden een omgeving die bevorderlijk is voor het bereiken van succes, en zijn trots op onze lage turnaround tarieven in vergelijking met de industrie standaard.

Onze cultuur van samenwerking wordt volledig ondersteund door onze mid-en senior management niveau; iedereen is toegankelijk en aanspreekbaar, en enthousiast om mensen te helpen hun doelen te bereiken - van de CEO tot onze support medewerkers. Mensen worden aangemoedigd om hun ideeën te delen en verbeteren van de zaken om onze toekomst vorm te geven

Het komt allemaal terug naar onze waarden - die met trots worden getoond in al onze vestigingen. Zij zijn de principes die de manier waarop we zaken doen begeleiden, en uiteindelijk helpen onze mensen hun doelen te bereiken.

Wil je meer te weten komen? Bel ons voor een vertrouwelijk gesprek.

"Onze stimulerende omgeving biedt onglimiteerde groeimogelijkheden. The sky is echt the limit als je bereid bent om hard te werken en jezelf uit te dagen."

Team Leader, Eindhoven