Beloningen & Incentives

Wij bieden alle consultants een transparant beloningssysteem met ongelimiteerde verdiensten.

Wij moedigen een teamwerksfeer en individuele doelstellingen aan door middel vanbedrijfsbredeincentives.

Voor de Europese regio's, zijn er twee geheelverzorgde incentives. Een Europese skireisinde winter en een citytrip in de zomer. Het is een prestigieuze prestatie,eengrote uitdaging om te winnen!

In onze nieuwste kantoren in Singapore en Maleisië zijn onze incentives ook gekoppeldaantargets en deadlines. Het beloningssysteem is hier nog in ontwikkeling metalsdoel het Europees model te evenaren. Australië heeft al goed bestaand beloningssysteemmetincentives zoals een stedetrip of een dinerbon.

Evenementen & Sociale Activiteiten

Elk regionaal team geniet van een zomer event aan het einde van het tweede kwartaalalsbeloning voor de prestatie van de eerste zes maanden. Voorbeelden hiervanzijn,quad rijden, dineren, barbecueën etc.

Voor alle kantoren in Europa is er jaarlijks, tijdens het kerstfeest, een prijsuitreikingvoorde best presterende medewerkers. Het kerstfeest wordt elk jaar in een andereEuropesestad gehouden. Locaties die de revue zijn gepasseerd zijn Dusseldorf,Parijs enMünchen.

In Australië wordt het eindejaarsfeest rond de kerst gehouden en voor alle anderekantorenin Azië en Australië hanteren wij het Chinees Nieuwjaar.

Succes Vieren

Soms is een compliment of schouderklop alles wat nodig om prestaties te erkennen.

Wij proberen een universeel teamverband te creëren, ook al zijn onze kantoren wereldwijdverspreid.Dit doen wij onder andere door middel van onze maandelijkse nieuwsbriefen onzedigitale successchermen.

Wil je meer te weten komen? Bel ons voor een vertrouwelijk gesprek.

"Het eindejaarsfeest is het hoogtepunt van het jaar. Het is fantastisch om te netwerken met collega's van andere kantoren, een mogelijkheid om terug te kijken op het succes van het jaar en om individuele prestaties te erkennen."

Finance Director, London