Beloningen & Incentives

Wij hanteren een inzichtelijk beloningssysteem met een onbegrensd beloningspotentieel voor alle consultants.

Naast individuele targets moedigen we samenwerking in het teamverband aan en door middel van incentive programma’s die bedrijf breed gehouden worden.

We begeleiden twee gerenommeerde incentives die gedurende de lente en de zomer gehouden worden, en alle colega’s die werkzaam zijn in de Europese vestigingen hebben de mogelijkheid hun bijdrage te leveren. De reisbestemming waar in het verleden voor gestreden werd gingen bijvoorbeeld naar Dubai, New York, Malta, Barcelona, Lissabon, Ibiza en Rome. Een plek veroveren is de erkenning van de prestatie die je geleverd hebt. De concurrentie is groot!

De kantoren in Azie hebben eigen incentiveprogramma’s. De collega’s in Sydney hebben met veel plezier geskied in de omgeving Perisher. In Port Douglas hebben ze een luxe uitstap gemaakt en in New South Wales hebben ze een wijnproeverij gehouden. De teams in Singapore en Maleisië richten zich vaker op luxe diners en culturele belevenissen.

Evenementen & Sociale Activiteiten

Ons pronkstuk in Europa omvat onder andere een jaarlijks terugkerende team award-avond en een kerstfeest. De uitreiking wordt tijdens een gala gepresenteerd op een spectaculaire locatie waar de prestaties van de afzonderlijke teamleden die ze gedurende het jaar behaald hebben, de erkenning krijgen die ze verdienen. We vierden feestjes in Parijs, Barcelona, Amsterdam, Londen Dusseldorf en vele andere steden.

Traditiegetrouw huurt de Sydney delegatie een boot in de haven van hun feestlocatie en de teams uit Azie houden een evenement rond het Chinese nieuwjaar.

Afgezien van dit houdt ieder team zijn eigen gemeenschappelijke wedstrijd halverwege het jaar. Alles is de revue gepasseerd van Segway rijden, surfen, crazy golf en pretparken tot quad rijden en skydiven. De Aziatische teams kiezen meestal voor exclusieve restaurants en Sydney gaat jaarlijks naar de Melbourne cup, naast een aantal andere evenementen die op resultaten gericht zijn.

Succes Vieren

Gedurende het jaar vieren we graag de successen en tonen onze waardering op vele manieren. Helemaal wanneer iemand een moeilijk project tot een goed einde gebracht heeft of aanzienlijke drempels heeft getrotseerd om zijn clienten of teams te helpen. Erkenning vormt een groot onderdeel van onze motivatie en het behoudt van interne strategie om kandidaten aan te trekken. Van de formele uitreikingen tijdens onze eindejaars ceremonie tot de plaatselijke cadeau’s die hoogtepunten vieren tot eenvoudige schouderklopjes met een applaus, we zijn erop gericht dat ons team zich gewaardeerd en op waarde geschat voelt.

Ondanks dat onze kantoren verspreidt liggen over de wereld zijn we er op gericht een universele team spirit te creëren. Interne communicaties zijn een speerpunt waar we ons op richten en initiatieven reiken van ons Michael Bailey Associates ‘Team Talk’ tijdschrift en met behulp van een geschakeld netwerk op monitoren dat in alle kantoren aanwezig is geeft het informatie weer dat onze teams een gevoel van verbondenheid geeft en iedereen op de hoogte houdt.

Wil je meer te weten komen? Bel ons voor een vertrouwelijk gesprek.

"Het eindejaarsfeest is het hoogtepunt van het jaar. Het is fantastisch om te netwerken met collega's van andere kantoren, een mogelijkheid om terug te kijken op het succes van het jaar en om individuele prestaties te erkennen."

Finance Director, London